Ferencz Péter blogja

Ez a blog a házifeladatom, illetve hát ide fogom feltölteni a házijaimat. Gondolom mindenféle témák lesznek, arról fog szólni ez az egész h írok valamiről, ti elolvassátok és ha jól viselkedtek akkor még a mellé társított videót is megtekinthetitek, oké? Na vágjunk bele!

Friss topikok

Linkblog

"Miért nincs kész a Média házifeladatom?"

2010.12.11. 08:14 ferp

Ez egy eléggé összetett és bonyolult kérdés. 

Ettől fogva a megválaszolása sem felettébb egyszerű.

Az első ok amit talán felhozhatnék, Lustaságomból adódik. Egy lajhár is gyorsabban felkel az ágyból mint én.

A második ok, sajnálatosan sokat hiányoztam...

A Harmadik ok, a csapatom nem igen ér rá mindig, amikor kéne, sajnos ez az én hibám is, eléggé nehezen tartom össze őket, a jövőben ere majd jobban odafigyelek, mert ez így tarthatatlan.

A válaszra több okot is találtam, sajnos egyik sem túl fényes, és nem ad eléggé értékelhető magyarázatot, de a kérdés természetéből adódóan, mint már említettem nehéz megfogalmazni a választ.

Peti

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petivok.blog.hu/api/trackback/id/tr12508277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása