Ferencz Péter blogja

Ez a blog a házifeladatom, illetve hát ide fogom feltölteni a házijaimat. Gondolom mindenféle témák lesznek, arról fog szólni ez az egész h írok valamiről, ti elolvassátok és ha jól viselkedtek akkor még a mellé társított videót is megtekinthetitek, oké? Na vágjunk bele!

Friss topikok

Linkblog

2010.09.08. 16:45 ferp

Én és a Média

Helló! Szia! Szevasz!

Minden az általános iskola 8. osztályában kezdődött.
Bejött egy új tantárgy, a Média. Mivel én már régóta próbálgattam a fotózást, videózást, nagyon megtetszett így meg is maradtam mellette és a gimnáziumi tanulmányaimat is olyan suliban kezdtem el, ahol van média óra és fokozottan is tanulhatom.

Itt ebben az iskolában kezdtem el színészkedni is, a színjátszó szakkör keretein belül ahol Tallós Andrea és Pomlényi Atilla foglalkozik velünk. Nagyon megszerettem őket, és ezért is folytattam ezt az egész dolgot.
Idén voltam először színjátszó táborban, ahol nagyon sokat tanulhattam neves színészektől, mint pl. Kálloy Molnár Péter vagy Gáspár András. A tábor végére a 9. napra össze is kellett raknunk egy színdarabot, a miénk 45 percesre sikeredett, ez volt a 4. vagy 5. előadásom.
Akit érdekel ez a darab a Cry Baby, az csak szóljon nekem mert most szeptemberben vagy októberben mégegyszer előadjuk.

Hát azthiszem ennyi amit most így gyorsan elmondhattam nektek a Médiáról és rólam. Puszilok mindenkit!

Béke

 

Saját videóm:


 

S.Ö.R.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petivok.blog.hu/api/trackback/id/tr802280715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása